Świadczone: měsíčněCzas trwania: 80 hod.

Cena: 2 260 zł

Customer support I – Podstawowy tryb

Obsługa klienta w podstawowym trybie to idealne rozwiązanie dla mniejszych sklepów internetowych lub usług online, gdzie wystarczy obsłużyć kilka zapytań dziennie. Ten wariant obejmuje podstawową komunikację telefoniczną i mailową – szybko, profesjonalnie i bez zbędnego obciążenia dla Ciebie.

Co obejmuje usługa Customer support 1:

  • Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów.
  • Segregacja zapytań i przekazywanie bardziej złożonych spraw odpowiednim osobom.
  • Podstawowa komunikacja na temat statusu zamówień, dostępności produktów itp.
  • Bieżąca ewidencja zapytań i prosty raport.

Dla kogo przeznaczona jest usługa Customer support 1:

Dla usług online we wczesnej fazie rozwoju lub poza sezonem oraz mniejszych e-sklepów do ok. 10 zamówień/zapytań dziennie i projektów z ograniczoną liczbą kanałów komunikacji.

Další dostupné varianty služby: Customer support – Obsługa klienta dla rozwiązań online

Customer support III – Tryb intensywny

Najwyższy wariant obsługi klienta obejmuje kompleksowe zarządzanie komunikacją z klientami we wszystkich kanałach. Odpowiadamy szybko, profesjonalnie i z pełną kontrolą nad zamówieniami, reklamacjami i opiniami klientów. Idealne rozwiązanie w okresach wzmożonego ruchu lub dla sklepów internetowych w...

Cena: 5 651 zł

Frekvence: monthly, měsíčně

Szczegóły usługi:Customer support III – Tryb intensywny

Customer support II – Tryb standardowy

Ten wariant obsługi klienta jest odpowiedni dla firm, które codziennie komunikują się ze swoimi klientami – w tym zarządzają zamówieniami, odpowiadają na zapytania i rozwiązują podstawowe reklamacje. Obsługa może odbywać się przez wiele kanałów – telefon, e-mail, czat lub media społecznościowe. C...

Cena: 4 144 zł

Frekvence: monthly, měsíčně

Szczegóły usługi:Customer support II – Tryb standardowy

Zapytanie ofertowe (0)

Wybrane warianty usług

Cena jednorazowa: 0 zł

Cena miesięczna: 0 zł

Przejdź do formularza zapytania